Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 22, 2013

Akhirnya Ammar Berselera Makan

Alhamdulillah diberi lagi peluang untuk menyedut udara hari ini. .:-)  Hari ni Saya nak berkongsi kisah anak sulung saya, Muhammad Ammar yang sebelum agak susah nak makan. Sampai menyebabkan timbangan berat dia kurang cantik grafnya dan paling teruka dalam tempoh umur dia setahun ke setahun setengah berat dia mula mendatar. Jadi sebagai inisitifnya, bulan lepas saya mula beri dia makan Mealshake Shaklee ni. Alhammdulillah, da nampak ada perubahan pada selera makannya. Jika sebelum ni payah nak dengar dia mintak makanan, tapi sekarang ni asyik duk tunjuk bekas makanan dia aje. Pengasuh pun beritahu macam tu juga..Kita hanya mencuba dan berusaha. Semuanya dengan IzinNYA. Sekarang ni mama dia pulak tak larat nak melayan dia. Asyik mintak makanan aje n pantang tengak mama n ayah makan, menangis2 dia kalau lambat sikit bagi kat dia. Susunya pun jika sebelum ni saya bancuh 7oz, payah nak habis terus. Sekarang ni, memang confirm habis la. Dulu sebab sayang susu tu asik terbuang aje, kadang2 saya bancuh 6 oz aje. 


No comments:

Post a Comment