Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 4, 2013

♥♥♥Koleksi testimoni Tonik Ajaib : Vivix ♥♥♥

Assalamualaikum wbt..
♥♥Salam Maal Hijrah. Semoga pada tahun ini kita semakin berhijrah ke arah mencari redha Ilahi. Saya benar2 berharap pada tahun ini saya dapat menutup aurat saya dengan sesempurna yang boleh.. semoga Allah permudahkan niat saya ini. Antara perkara yang sukar atau leka untuk buat ialah memakai stoking kaki dan tangan. Walaupun telah lamamsaya tahu ianya adalah aurat kita. :-(. Sama-samalah kiat melakukan perubahan demi redhaNYA.♥♥

Baiklah hari ni sesuai dengan tajuk dan sempena Promosi bulan ini ialah Vivik, maka saya nak berkongsi sedikit testimonimdi peringkat anyarabangsa yang saya perolehi dari website salah seorang International Shaklee Independent Distributor. Ni websitenya :
http://fox.myshaklee.com/us/en/about_vivix_testamonials.html

Antara kesan positif  yang telah diperolehi oleh mereka adalah :
★bebas daripda penyakit diabetes,
★membantu memulihkn katarak,
★masalah metabolisma yang terlalu tinggi,
★masalah jantung
★stroke
★arthritis
♥♥♥♥ yang paling penting awet muda lahhh

Mari kita lihat apa kata mereka tentang Tonik Ajaib ini.

No comments:

Post a Comment