Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 15, 2014

BERJAYA HAMIL DENGAN SET KESUBURAN SHAKLEE

Assalamualaikum wbt..
Sebelum tidur malam ni, saya ingin berkongsi berita gembira yang sudi dikongsi bersama oleh pengguna Shaklee ni yang juga dah jadi pengedar Shaklee.
Jimat sangat sebenarnya jika kita makan produk ni dan sekaligus menjadi ahli.Selain daripada dapat membeli dengan harga yang lebih murah, kita juga dapat bonus dalam bentuk wang ringgit. Jadi dah 2x untung kan. Nak tahu bagaimana? Jom sertai kami menjadi ahli Shaklee. Yang paling BESTTTT sangatnya ialah keahlian seumur hidup tau. Tak perlu nak renew2 ni & tak perlu nak  maintain point. Apa yang kita dapat ialah sihat dan sambi membeli, untung2 dapat duit pulak tu.
Ok la, panjang lebar pulak mengempennya. Jom kita tengok apa rahsia kejayaan puan ni yang berjaya hamil dengan set kesuburan & seterusnya meneruskan dengan set kehamilan. Yang saya respect, dia berjaya pujuk en husbennya untuk turut ambil set kesuburan lelaki. Susah kan nak pujuk cik abang ni nak makan pil2 ni kan.Jom baca. 

1. Masalah - ingin hamil dan sakit semasa haid. Suami dan isteri ambil set kesuburan. Setelah setengah bulan consume berjaya hamil. Alhamdulillah, syukur.


2. Berjaya Hamil dengan GLA, Alfalfa, B Complex & Vita C


Setakat ini dulu yang saya kongsikan buat kali ini.Inn shaa Allah ada kelapangan saya kongsi lagi ye.
Oh, ya. Bagi yang berminat nak mencuba jangan malu2 untuk hubungi saya ya. 

HUBUNGI SAYA, PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA

COD KUALA LIPIS, JERANTUT, RAUB & TEMERLOH
PHONE : 019-9080915 (SITI)
ID : 923918 

No comments:

Post a Comment