Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 14, 2014

Testimoni Collagen Powder

Assalamulaikum wbt..

Dalam perniagaan supplement ini, feedback yang positif daripada ahli keluarga, pelanggan, pengguna rakan seperjuangan dan diri sendiri memang sesuatu yang sangat menggembirakan. Terasa telah memberikan perkhidmatan terbaik buat mereka. Terutamanya jika produk tersebut agak mahal, jadi kita berharap sangat agar apa yang dijual sesuai dengan kulit mereka.

Ok lah, hari ini saya nak kongsikan testimoni pengguna Shaklee Collagen Powder. Puan Izz sebelum ini mengalami jerawat yang agak teruk dan juga ada merah-merah pada mukanya. Setelah menggunakan sekotak collagen Powder Shaklee bersama ESP, kulit mukanya kini gebu dan licin. Tiada lagi jerawat !

Jeles betul saya lihat wajahnya selepas pengambilan kedua-dua supplement ini. Namun begitu saya sangat gembira melihat perubahannya. Jom tengok perubahan wajah beliau. Untuk pengetahuan, beliau juga kini merupakan pengedar shaklee juga. Kan da banyak kali cakap, sekali guna, pasti jatuh cinta dan tak toleh belakang lagi.


So, apa tunggu lagi? Raya dah dekat nih.. Sempat lagi kita nak licin dan gebus2. 

COD available at Kuala Lipis dan kawasan-kawasan berhampirannya.

Harga kasih sayang dari saya dan juga percuma konsultasi sepanjang anda consume suplement ini.

Untuk order hubungi saya melalui :


SMS/Whatsapp : 019 9080915 (siti)

No comments:

Post a Comment