Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 13, 2014

Testimoni Set Kurus Shaklee

Assalamualaikum wbt.

Pada hari ini saya nak kongsikan kisah gembira sahabat Shaklee saya yang sangat berpuashati dengan set Kurus Shaklee. Puan Diana merasakan perbezaan ketara apabila mengamalkan set kurus Shaklee selepas bersalin anak kedua dan tanpa Shaklee semasa melahirkan anak pertama. Menurutnya selepas melahirkan anak pertama, tubuh beliau menjadi agak berisi dan muka pun bertambah bulat. Tetapi berbeza dengan selepas melahirkan anak kedua dengan memilih set Kurus Shaklee iaitu Alfalfa + ESP + Lecithin. Katanya baju lama pun dah muat semula! Best kan!

Jom lihat apa kata beliau dan lihatlah sendiri pebezaan tubuh beliau dalam foto yag disertakannya sekali. Thanks Diana atas perkongsian ini.





So, kawan-kawan dan semua mommies kat luar sana yang ingin mendapatkan hasil yang sama seperti Pn Diana ni bolehlah dapatkan set ini daripada saya.

COD available at Kuala Lipis dan kawasan-kawasan berhampirannya.
Harga kasih sayang dari saya dan juga percuma konsultasi sepanjang anda consume suplement ini.

Untuk order hubungi saya melalui :




SMS/Whatsapp : 019 9080915 (siti)

No comments:

Post a Comment